Нещодавно, а саме 12 грудня, наша школа
реалізувала творчий проект: продемонструвала для вчителів міста як можна
поєднати в процесі вивчення три непоєднуванні на перший погляд предмети -
художню культуру музику та фізику. 
Справді, якщо підходити до навчання консервативно, то навіщо змішувати такі
різні дисципліни, для чого "заплутувати" дітей? Та вчителі Новороздільської спеціалізованої школи № 4 в більшості є новаторами і сміливо
застосовують та пропагують сучасні методики навчання. Одна з таких методик
пропонує зробити навчання ігровим процесом. Тому наш семінар з самого початку
задумувався як певна рольова гра. В ній були сценаристи, музичні виконавці,
менеджери - організатори, дизайнери сцени, виконавці презентацій, музичні
оператори, комп'ютерні дизайнери, фотокореспонденти,
актори,"вчителі", "глядачі". Кожен учасник проекту мав своє
завдання і для його виконання повинен був прикласти максимум зусиль, набути
певних навичок, втілити свої творчі таланти, організаторські здібності. Крім
того, всі учасники проекту показали надзвичайну згуртованість,
відповідальність, справжню командну роботу.
Сам семінар складався з уроку вчителя Марко Г.Я. , який ненав'язливо, цікаво і
невимушено розширив наші знання про китайський живопис. Наступний урок (Подоляк
В.І. та Подоляк В.Т.)-"Подорож в країну звуків" - був бінарним, на
ньому вивчалася тема "Звук". Працюючи над уроком, і учні, і вчителі
постарались розкрити тему творчо і неординарно. Присутні побачили досліди,
переглянули презентації, послухали фантастичні голоси відомих виконавців,
занурились у чудовий світ класичної музики та поезії. Крім того, учасники уроку
всі разом виконали поліфонічний вокаліз Моцарта "Dona nobic pacem" та
навіть провели сеанс медитації.
А далі була вистава "Чарівний світ звуків і тиші". Маленькі актори
старались донести до глядачів ідею про цілісність і непорушність довкілля,
частинкою якого є звук. Вони дуже зворушливо продемонстрували, що станеться,
якщо раптом зникнуть звуки і люди будуть позбавлені можливості не тільки спілкуватись,
але й радіти прекрасним звукам, творити, співати, насолоджуватись повнотою
життя.
Участь кожного в семінарі була надзвичайно важлива: учитель Федорика Б.Л.
спроектувала буклет семінару, а вчитель інформатики Турчин Г.Ф. взяла під
контроль усе технічне забезпечення та допомогу у підготовці презентацій.
Всі учасники семінару щиро дякують гостям - вчителям фізики, художньої культури
та музики, які відвідали наше свято творчості! |